برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید...
طراحی خاص برای شرایط خاص
یک عمر هست که در کلاسهای برنامهنویسی وب میگم: از CDNهای خارجی استفاده نکنید، هاست خارجی نخرید، فریمورک خودتون رو بنویسید، هیچ نوع وابستگی به اینترنت در کدهاتون نداشته باشید و...
اونهایی که گوش نکردن الان دارن سماغ میمکن تا اینترنت وصل بشه!
یک عمر هم هست که امثال شما سرتون رو داخل برف کردید و نمیخواهید متوجه بشید اینترنت یعنی دسترسی آزاد به دنیای اطلاعات . یعنی هیچ شخصی در هیچ جای جهان محروم از اطلاعات نباشه. اینکه ذهن شما اینقدر مریض باشه که به خاطر و جود سایت های سکس، مطالب نامناسب فراوان و ... در اینترنت اون رو سعی در بومی سازی کنید خریت محضه. چاقوی آشپزخانه هم در صورت استفاده ناصحیح خطرناکه اما اگر به این بهانه نتونیم استفاده از اون رو منع کنیم خریته. شما و امثال شما نمیخواهید به این باور برسید که محروم کردن یک ملت به بهانه های واهی که فقط در ذهن مریض افرادی مثل شما در جامعه هست بلای جون این مملکته. خب مهندس شما بیا از لاراول استفاده نکن و فریم ورک خودت رو بنویس بعد به جامعه ایران معرفی کن اگر خوب بود ما قول میدیم از فریم ورک شما استفاده کنیم. شما بیا جای بوت استرپ و هرچیز دیگه که فکرشو میکنی همین خلاقیتو به خرج بده. آخه حرف مفت زدن که کاری نداره حداقل تو که تحصیل کرده ای یکم فکر کن بعد بنویس. همش ادعا ادعا تا کی اخه
نظر آقای دکتر کاملا درست می باشد دانشجوی عزیز شما اطلاعات کافی نداری و می خواهی خالی ببندی